Aké sú najčastejšie chyby pri objednávaní?
Najčastejšie chyby, ktoré robia zákazníci pri objednávaní tovaru:
- Nekompletná alebo chybná adresa - chýba ulica, číslo domu, prípadne mesto...
- Zle vyplnené osobné údaje - meno, priezvisko, chýbajúce priezvisko, neplatné telefónne číslo, neplatná e-mailová adresa...
- Neodoslaná objednávka - po vyplnení objednávky treba kliknúť na button "Objednávka s povinnosťou platby!", po odoslaní zákazníkovi príde e-mail o uskutočnení objednávky
- Spôsob platby - zákazník si vyberie platbu prevodom na účet (tovar sa v takom prípade odosiela až po úhrade) a potom zbytočne čaká, kedy mu príde balíček na dobierku
- Dodanie tovaru nasledujúci deň - zákazník si objedná tovar v piatok a čaká, že mu príde v sobotu alebo v nedeľu. Tovar v sobotu a v nedeľu kuriérska služba nedoručuje, iba počas pracovných dní!
- Zadávajte správnu adresu, kde vás môže kuriér zastihnúť. Najlepšie do práce. Bežné hodiny doručenia kuriérom sú v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 hod., preto nezadávajte adresu, kde budete až po 16:00 hodine.